مداحی آذری / استاد حاج سلیم موذن زاده


آرشيو مطالب

ارديبهشت 1393

اسفند 1392

بهمن 1392

دی 1392

آذر 1392

آبان 1392

مهر 1392

شهريور 1392

تير 1392

خرداد 1392

ارديبهشت 1392

فروردين 1392

موضوعات

ریاضی

نجوم

تاریخ ریاضی

آموزش

علوم

زیست

شیمی

زمین

فیزیک

ادبی

شعر

تاریخ ادبیات

تاریخ

تاریخ ایران

تاریخ جهان

مشاهیر

مذهبی

جوک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

دیاریم بناب

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی تفریحی و آدرس yooseph.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


نويسندگان
یوسف


درباره وبلاگ



سلام من یک انسانم مثله همه.من همیشه دوست داشتم که یک وبلاگ علمی داشتم که توش از تمام چیز ها صحبت می شد .البته من یه وبلاگ این شکلی یعنی وبلگ علمیرو پیدا کردم که خیلی به دردم خورد. اسم وبلاگ بود گروه علمی تحقیقاتی مریخ نورد.خلاصه من هم به تکاپو افتادمو این وبلاگو توی 92/1/8راه اندازی کردم ومطمین بودم که بازدیدش خیلی کم باشه ولی استقبال زیاد بود تا امروزیعنی92/12/1بالای 12000نفر اومدن بازدید ومن هم بیشتر از پیش علاقه مند شدم ومطالبو بردم بالا.تا حالا دیدین که یه وبلاگ144تا مطلب داشته باشه ولی این وبلگ داره.اگه یه مطلبی به دستتون افتاد که دیدین مطلب خوبیه حتما اونو به ایمیلم ارسال کنین تا با نام خودتون در این وبلاگ ثبت بشه ویه قدمی توی بالا بودن اطلاعات عمومی بزارین با تشکر ایمیل اینجانب:amirpooya@chmail.irحتما به داشتن یا نداشت فاصله وبزرگی حروف دقت کنین

پیوند های روزانه

اطلاعات کامل ایران وجهان

خرید عینک آفتابی

حواله یوان به چین

خرید از علی اکسپرس

دزدگیر دوچرخه

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

به یاد تیتو ویلانوا

هواپیماهایی که رفتند و برنگشتند

کهکشان ها

تصاویر ناب و قدیمی از حرم امام رضا شاه خراسان

عاقبت قاتلان امام حسین (ع)

یه روز حوصله ام سر رفته بود.....

عکس‌های خنده‌دار از سوژه‌های ایرانی /سری جدید

مداحی آذری / استاد حاج سلیم موذن زاده

تشکر

معذرت خواهی

جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷

جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲

جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۸

جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶

جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 20791
تعداد مطالب : 177
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




مداحی آذری / استاد حاج سلیم موذن زاده

نوشته شده توسط یوسف در 18 / 8 / 1392




c1.jpg

فسیل بیگانگان؟

توسط استیو واتکینز(Steve Watkins)

http://www.alienexistence.com/

در هشتم دسامبر 2003، ایمیلی را از طرف  فردی در ایالات متحده دریافت کردم، کسی که هنگام حفاری برای به دست آوردن طلا، چیزی را کشف کرد که به نظرش می توانست گور دسته جمعی موجودات بیگانه یا بقایایی از سقوط یک یوفو باشد.

از آن زمان من مرتباً با او در تماس بودم و تصاویر زیادی از اکتشافات او دریافت کردم. در ابتدا فکر می کردم این تنها یک حقه است اما هر چه بیشتر تصاویر را بررسی کردم و اطلاعات بیشتری کسب کردم، متوجه  شدم که این بدون شک می تواند کشفی بسیار مهم و نادر باشد.

c2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

ماجرا از نزدیکیهای آغاز سال نوی میلادی 1999 شروع شد. او که قصد داشت از بحث های آخرالزمانی شروع هزارۀ جدید به دور باشد، با یکی از دوستانش برای جست وجوی طلا و سنگ های معدنی دیگر به رودخانه کرن (kern) در کالیفرنیا رفتند. اما این بار تصمیم گرفت در منطقه ای که یک سنگ گرانیتی عظیم سد راه سنگریزه های رودخانه شده بود به جست و جو بپردازد. در حین الک کردن متوجه سنگ هایی شد که مانند صورت های کوچکی داشتند به او نگاه می کردند! او با کنجکاوی زیادی به حفاری آن منطقه پرداخت و حدود 300 سنگ دیگر پیدا کرد که مانند سرهای موجودات بیگانه بودند که صورتشان مشخص بود. آنها بیشتر از 3 اینچ نبودند و به نظر می رسید تمامشان ” صورت های موجودات بیگانه” را بر روی خود دارند. آنها چیزی نبودند که او قبلاً مانندشان را دیده باشد. او بعدها دوباره به آن منطقه رفت و سنگ های مشابه بیشتری را پیدا کرد. بزرگترین قطعه ای که او کشف کرده 19 اینچ (48.26cm ) است.

او در ایمیلش می نویسد، ” من فکر می کنم که این قطعه سنگ ها فسیل بیگانگانی هستند که میلیون ها سال پیش به زمین آمدند و همینجا مردند. آنها زیر یک سنگ گرانیتی عظیم پیدا شدند، که نشان می دهد بدنشان به دلیل امن بودن آن منطقه آنجا قرار داده شده تا از بین نرود.

c3.jpg

در طی هفته های بعد آنها به دو منطقه باستانشناسی جدید رفتند، رود کاتن وود (cotton wood)، در ده مایلی جنوب شرقی کرن و رود کالینت(caliente)، در حدود سی و پنج مابلی جنوب شرقی کرن.

او می نویسد،” من سنگ هایی را آنجا دیدم که تا به حال هرگز ندیده بودم. رنگ و شکل آنها بسیار عجیب بود و در نتیجه تا دو سال بعد از جمع آوری آنها نمی دانستم شبیه چه چیزی هستند. دو سال بعد من و دوستم به کرن برگشتیم و صدها سنگ دیگر از این نوع پیدا کردیم که به نظر می رسید صورت های بیگانه دارند، از آن زمان بود که تصمیم گرفتیم تصاویری که از آنها تهیه کردیم برای عموم منتشر کنیم. “

c4.jpg

او همچنین اضافه کرد،” وقایعی که بعد از آن ماجرا رخ داد ممکن است مانند یک خیالبافی یا دروغ به نظر برسد، اما به خدایی که شاهد من است آنها اتفاق افتادند و من نمی توانم حقیقت این وقایع را که برای تو شرح می دهم انکار کنم. بعد از اینکه وبسایت  بیگانه ها-بشقاب های پرنده ادعای من را درخور توجه دید، آن شب به خواب رفتم و تنها زمانی بیدار شدم که سروصداهایی در اتاقم ایجاد شده بود. هنگامی که بلند شدم و روی تختم نشستم نمی توانستم چیزی را که می بینم باور کنم. چهار بیگانۀ سبز رنگ کوچک با قدی حدود 31.2 فوت(30.48 cm) در اتاقم شناور بودند و به سنگ هایی که جمع آوری کرده بودم نگاه میکردند. بعد یکی از آنها به من نگاه کرد، دستش را تکان داد و من بلافاصله دچار ترس و وحشتی عمیق شدم که تا به حال تجربه نکرده بودم و همینطور فلج شده بودم ونمی توانستم تکان بخورم یا صحبت کنم. داشتم خواب می دیدم؟ نه، من بیدار بودم ونمی توانستم اینها را باور کنم، تا زمانی که آنها ناپدید شدند و من از آن ترس عمیق رها شدم که بعدها فهمیدم ربوده شدگان زیادی می گویند که این ترس را هنگامی که در حضور آنها هستند تجربه می کنند. روز بعد برایم این طور به نظر می رسید که تازه چشمم به روی چیزهایی که واقعاً دارم باز شده. من داشتم به مجموعه ام نگاه می کردم و در جعبۀ سنگ هایم جست و جو می کردم که ناگهان تازه متوجه شدم چه چیزهایی دارم، در نتیجه شروع کردم به عکس گرفتن از آنها و بعد از گذشت ماه ها، در ژانویه 2003، صدایی برای شب های متوالی در سرم نجوا می کرد که به محل گور دسته جمعی آنها برگردم، صدا می گفت جایی که ما به تو بهنرین نمونه را که هنوز ندیده ای نشان می دهیم. در نتیجه بعد از هفته ها احساس دودلی و شک و تردید به آنجا رفتم و خدای من! سنگ هایی را با بهترین اندازه ای که تا به حال کشف شدند به اندازۀ سر یک بچه پیدا کردم. آنها عکس های فوق العاده ای بودند که من تهیه کرده بودم و بلافاصله آنها در مکانی ناشناس پنهان کردم.”

c5.jpg

در جولای 2003، او چهار نمونه را برای مدیر MUFON { http://www.mufon.com}، جورج زیلر(george zeiler) فرستاد که آنها “ادعای او را درخور توجه دیدند” جورج به او گفت که آنها را به پایگاه ارتش ایالات متحده در کلرادو خواهد فرستاد.

به نقل از AlienExistence.com forums، ” او(جورج زیلر)بعد از دو ماه نگه داشتن بعضی از بهترین سرهای سنگی به من گفت که چیزی که من دارم هیچ چیز نیست و او متأسف است که نمی تواند گزارش نتایج آزمایشاتی که روی آنها انجام گرفته به من بدهد و همچنین نمی تواند سنگ هایم را به من برگرداند.

این برای من بسیار شک برانگیز و ناامیدکننده بود که آنها نتیجه تحقیقات خود بر روی صورت ها را اعلام نمی کردند.

این یک کپی از گزارش زمین شناسان از مرکز علوم زمین شناسی دانشگاه Nevada Reno ست.

گزارش توسط جان مک.کی.کورمک    Report by John K McCormack Manager, Electron Microbeam Laboratory, Dept of Geological Sciences, MS 172 Mackay School of Mines University Of Reno NV 89557 mccormac@mines.unr.edu 1-775-784-4518.”

” من قلوه سنگ ها و سنگریزه های بیشماری را که در اریک در یک خورجین مشکی به من داده بود توسط یک میکروسکوپ دوچشمی بررسی کردم.”

” نمونه ها ترکیبی از لایه های تشکیل دهنده بسیار نازکی هستند که از هر دو گونۀ آتشفشانی، دگردیسی و رسوبی نشأت می گیرند، و شامل کوارتز و میکا در مراحل اولیه شکل گیری خود هستند.”

” به نظر می رسد تمامی آنها یک نمونه عادی از فرسایش رشته کوه های ناهموار باشند.”

” من نه می توانم  وجود مواد بیگانه در نمونه ها را رد کنم و نه می توانم آن را تأیید کنم.”- پایان

من می دانم کسی که این فسیل ها را پیدا کرده نسبت به پیگیری اکتشافاتش احساس دلسردی می کند. تمام چیزی که او می خواهد یک پاسخ ساده به این سؤال است که او واقعاً با چه چیزی سر و کار دارد؟

او می نویسد، ” خیلی خب، برای شماهایی که به من مظنون هستید، ماجرا از این قرار است، من سرم به کار خودم مشغول بود و به عنوان یک سرگرمی همیشگی به دنبال طلا می گشتم و بعد با این صورت های عجیب روی سنگ مواجه شدم. صدها سنگ!! و فکر کردم این می تواند یک زنجیره یا تمدن گمشده یا همانطور که به نظر می رسد بقایای موجودات بیگانه باشد.

اگر هر کدام از شما چیزی مشابه من پیدا می کردید چه کار می کردید؟ خب من احساس کردم وظیفه ام این است تا این فسیل های سرهای بیگانگان را که احتمالاً به مرور زمان به سنگ تبدیل شده به دنیا نشان بدهم. این معنای petrification در دیکشنری ست: پروسه ای از فسیل شدن که در آن مواد معدنی جامد جایگزین مواد ارگانیک می شود. درست شد؟ در نتیجه شاید مواد ارگانیک موجودات زنده به مواد معدنی جامد تغییر شکل داده اند و جایگزین شمایل طبیعی آن شده اند.

چیزهایی که من به دست آوردم مطمئناً از شوی گامبی و پوکی{ یک شوی تلویزیونی محبوب در امریکا} نیامده اند، من یک مرد بالغ هستم که برای چیزی که فکر می کنم درست است می ایستم و مقاومت می کنم. از همۀ شما به خاطر خواندن این مطلب و دانستن اینکه من کجا و چرا دارم به دنبال چیزی می گردم که می تواند حقیقت باشد ممنوم .”

سلام، من اریک کیسبرگ هستم

من اعتقاد دارم تنها کسی هستم که در طول تاریخ فسیل موجودات بیگانه را پیدا کردم. من توسط آنها انتخاب شده بودم تا بقایای آنها را که حدود 500 سر فسیل شده بودند پیدا کنم. و به طرز حیرت آوری شمایل آنها دقیقاً مانند یک پاگنده است و با اندازه ای که سر آنها دارد من اعتقاد دارم چیزی که دارم به واقع یک فسیل سنگی از یک پاگنده است.

اگر شما اسم من را در هر موتور جست و جوگری سرچ کنید محبوبیت بالای آن را می بینید. این صورت ها غیرقابل توضیح اند و تا به حال در هیچ مجله یا موزه ای دیده نشده اند.

بیگانه های واقعی که به من اجازه دادند به وسیله وب کم ازشان به طور زنده فیلم بگیرم، به عنوان یکی از اهداف خود برای نشان دادن این موضوع به مردم که میلیون ها سال پیش اینجا بودند من را که یک جست و جوگر طلا بودم انتخاب کردند تا بدون هیچ قصد قبلی زمانی که دارم به دنبال طلا می گردم چیزی را کشف کنم که به نظر می رسد حقیقتی پنهان از حضور بیگانه ها بر روی زمین باشد.

من به شدت محتاج فردی مطمئن هستم تا اینها را بررسی کند و بیند من واقعاً چه دارم، و آیا این ادعا واقعی ست؟

مسئول اصلی MUFOM جورج، ادعای من را با ارزش تلقی کرد و من سه تا از بهترین سنگ هایم را برای آنها فرستادم، ولی هرگز جواب سرراستی از آنها دریافت نکردم. آنها از برگرداندن سنگ ها خودداری کردند و نتایج علمی به دست آمده را به من نشان نمی دهند.

من به خاطر شهرت یا پول اینجا نیستم، چیزی که من دارم حقه و کلک نیست. امیدوارم شما بتوانید ازهر طریقی که ممکن است به من کمک کنید.

لطفاً هر زمان که خواستید با من تماس بگیرید شماره 7023638583 مستقیماً به اریک کیسبرگ وصل می شود. من مایل هستم تا این 5 عکس از بقایای سر او را برای شما ایمیل کنم اما من یک متخصص نیستم و به شدت دنبال کسی هستم که اینها را برای من بررسی کند. به این خاطر که این نمی تواند تصادفی باشد که من در حین جست و جو در پنج نقطه مختلف این صورت های عجیب را پیدا کنم و از آنها عکس بگیرم.

تا پنجم دسامبر 2002 آقای کیسبرگ بیش از 500 سنگ از مکان های متفاوت جمع آوری کرده و به دنبال الهام جدیدی که به او شده در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک منطقۀ جدید است.
eric kaesberg
erickaesberg@earthlink.net

منبع: http://www.unexplainable.net/

 www.ufolove.wordpress.com

.

تصاویر بیشتری از کشفیات کیسبرگ:

http://www.unexplainable.net/artman/uploads/is_this_our_lord.jpg

      http://www.unexplainable.net/brainbox/uploads/1/3_1.jpg
5_1.jpg
10_1.jpg
6_1.jpg
 
8.jpg
2_3.jpg
7_1.jpg
 
3_1.jpg
9.jpg
15.jpg
 
16.jpg
12.jpg
18.jpg
 
17.jpg
rock2_1.jpg
14_1.jpg
 
       
       
      http://www.unexplainable.net/artman/uploads/caliente_girl_album6_copy.jpg


نوشته شده توسط یوسف در 12 / 8 / 1392




کارشناسان توانستند گونه ای عجیب و شگفت آور جمجمه ای باستانی یک بیگانه فرازمینی که متعلق به 1200 سال قبل از میلاد مسیح را کشف نمایند.

 

این جمجمه بسیار عجیب کشف شده متعلق به چه گونه ای است؟

بازمانده بیگانه از سقوط یک بشقاب ماقبل تاریخ؟ مسافر زمان از آینده؟ پیشروی موجودات در جهان های موازی؟ تا کنون گونه ای شبیه به این کشف نشده است؟ یا عجایب بدشکلی صورت انسان در قدیم است؟ هیچ کس نمی تواند با اطمینان از واقعیت و ماهیت اصلی آن سخنی به میان زند ، اما با توجه به توضیحات ، جمجمه متعلق به جزیره”sealand” است که پتانسیل لازم را برای تغییر جمجمه را بوجود آورده که این گونه از جمجمه متعلق به هیپ نوع از آنسانهای ماقبل تاریخ است.

 

این جمجه شگفت آور در جولای 2007 در منطقه Olstykke در جزیره دانمارکی Sealand کشف گردید ، با توجه به تحقیقات انجام گرفته بر روی جمجمه با این حال همچنان تا سال 2010 نیز از نظر علمی بدون جواب باقی می ماند. محققان در سال 2008 این جمجمه را در دامپزشکی دبیرستانی در کپنهاگ مورد بررسی قرار داده و صرفا به این نتیجه رسیدند که اگر چه جمجمه کشف شده شبیه گونه پستانداران است ولی ویژگی های منحصر به فرد این جمجمه آن را از دیگر موجودات پستان دار موجود در زمین متمایز ساخته و به ناچار محققان این جمجمه را در طبقه بندی Linnaean حیوانات قرار دادند.

شیوه کشف جمجمه

کارگران در منطقه سی لند برای حفاری در محل حاضر می شوند تا  در طول حفاری بتوانند عملیات جایگزینی لوله های فاضلاب قدیمی را با موفقیت انجام دهند ، که در طول حفاری کارگران به استخوانهایی متعددی دست می یابند و بدین صورت کار حفاری متوقف گردیده و کارشناسان علم باستان شناسی برای ارزیابی منطقه به محل مربوطه اعزام می گردند ، برخی از کارشناسان اعزام شده در ابتدای جستجو در محیط معتقد بودند که استخوانهای کشف شده متعلق به نوعی از اسب منقرض شده ای می باشد که قبلا توسط صاحب اسب بنا به دلایلی خاص همچون مریضی کشته می شود و استخوانهای آن در باغ وی باقی مانده است. و این تا زمانی ادامه می یابد که باستان شناسان به جمجمه مذکور دست می یابند و متوجه شکل ظاهری آن می شوند که شبیه جمجمه انسان است.

در کاوشهایی بعدی باستان شناسان که با هدف یافتن ” استخوانهای بدن موجود نادر” در محل مربوطه انجام می دهند ، تنها کارشناسان می توانند استخوان حیوانات مرده ، ابزار سنگی همچون تبر ، نیزه و ابزار آلات وابسته به سنگ را در این منطقه پیدا کنند. این واقعیت وجود دارد که جمجمه مربوطه در میان ادوار نوسنگی (عصر حجر) باقی مانده است با این حال ، سن آن را نمی توان به قطعیت آشکار نمود.

با توجه به تحقیقاتی که در مدت 14 روز متوالی در موسسه نیلز بور در کپنهاگ بروی این جمجمه انجام گرفت نشان داده است که این موجود بین 1200 و 1280 سال قبل از میلاد می زیسته  . علاوه بر این ، احتمال آن می رود که این جمجمه در 1900 سال قبل از میلاد مسیح مرده و  به خاک سپرده شده باشد. همچنین عدم وجود داشتن قطعات اسکلتی دیگر از آن موجود، همراه با حفظ حالت جمجمه، باعث شده است دانشمندان گمان ببرند که آن را برای مدت طولانی نیست که به خاک سپرده شده ، احتمالا تنها چند دهه از این واقعه می گذرد.

شاید برای پنهان کردن این جمجمه اسرار آمیز و رازهای در پشت آن مردمان ادوار دور به عمد آن را به خاک سپرده باشند. توجه داشته باشید که ساکنان منطقه Olstykke دانمارک و روستاهای اطراف آن در این رابطه می گویند: از دوران بسیار قدیم یک عضو محلی بنام l’Ordre Lux Pégasos (حاکم اسب بالدار درخشان)، که بر این اساس به نمایندگی از اقلام مختلف در میان آنها به محافظت جمجمه اسرارآمیز و دستگاه های مختلفی که از نور فوق العاده ، ساخته شده بودند می پرداخت ، البته از نوع فلز نشکن یا سرامیک نیز بودند . جمجمه گفته شده از سرزمین بالکان نشات گرفته است، اما قبل از ورود به دانمارک در پاریس ، فرانسه ، مونیخ و آلمان نگهداری می شد.


اگر این اسطوره درست باشد ، این امکان وجود دارد که در صورت انجام گرفتن تحقیقات بیشتر محققان بتوانند به محل نگهداری آثار باستانی بیگانه دست یابند. این فرظیه وجود دارد که l’Ordre Lux Pégasos هنوز اشیاء که از نور انشعاب می گیرند و نیز دیدگاه های و اهداف خویش را در مناطقی خاص و توسط گروهی مخصوص نگهداری می شود. با توجه به کشفیات دانشمندان در این خصوص به یک نظم خاص دست یافته اند که در سراسر هستی در حدود 1350 تن از شاعران و نویسندگان مشهور با نفوذ در میان اعضای پگاسوس باعث راه اندازی گروهی برای محافظت از اشیا مربوطه شده است.

در میان شاعران و نویسنده گان برجسته می توان به:  جیووانی بوساسیو ، ویلیام شکسپیر، رنه دکارت، توماس جفرسون ، ادوارد لیتون – بولیور ، آمبروز بیرکی ، کارین بویه، اچ. جی ولز، خولیو کورتاسار، جوزف هلر، اوکایوت باتلر، الکساندر سلسجنیسن و احمد البغدادی اشاره نمود. شاید مورد تعجب آور در این میان این موضوع باشد که چرا وظیفه حفظ آثار باستانی بیگانه گان و دانش سقوط بر نظم صرفا متشکل از نویسندگان ، آن هم نامی و مشهور است؟  شاید صورت فلکی اسب بالدار نمایان گر این افراد باشد و نمادی برای محافظان صنایع بیگانه گان باشد ، در این میان برخی از محافظان در زمان نچندان دور میان ما زندگی می کردند و شاید آنان توسط الهام می خواهند این دانش گسترده را در زمین فرا خوانی نمایند. پنهان کاری محافظان صنایع بیگانه در حالی است که الهام نشان می دهد بشریت هنوز آماده برای به اشتراک گذاشتن دانش Pegasian نیست.

 

جمجمه کشف شده در جزیره Sealand حدود یک و نیم برابر بزرگتر از جمجمه یک فرد بالغ معمولی است. به خصوص کاسه چشم آن به اندازه جمجمه یک فرد بالغ است! سطح صاف جمجمه نشان می دهد که جمجمه مذکور متعلق به موجودی است که با آب و هوایی سرد تطبیق داده شده ، دلیل بزرگ بودن اندازه چشم آن اینست که او در شب ، و در زیر زمین در حال بقا بوده و یا بر روی یک سیاره در حال چرخش بدور ستاره بسیار دور یا کم نور قرار داشته است، احتمالا آن سیاره یک ستاره نورتونی و یا یک کوتوله قرمز بوده است. باید اشاره کرد که  ستاره Pegasi51 در صورت فلکی اسب بالدار اولین  ستاره خورشید مانند شناخته شده است که بمانند خورشیدی است که  سیارات در حال چرخش به دور آن هستند. ستاره پگاسوس51 به کمک منابع انسانی  “HR 8799″  تصویربرداری شده و به طور مستقیم ، مورد تجزیه و تحلیل طیف نوری HD 209458 b قرار می گیرد ، در صورت فلکی اسب بالدار ، یک سیاره زمین مانند به احتمال زیاد وجود خواهد داشت ، شواهد برای اولین بار از بخار آب موجود در اتمسفر فراتر از منظومه شمسی ما قرار داشته ، گرفته شده است.



نوشته شده توسط یوسف در 12 / 8 / 1392





Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by yooseph This Template By

علمی تفریحی

منوی اصلی

سلام من یک انسانم مثله همه.من همیشه دوست داشتم که یک وبلاگ علمی داشتم که توش از تمام چیز ها صحبت می شد .البته من یه وبلاگ این شکلی یعنی وبلگ علمیرو پیدا کردم که خیلی به دردم خورد. اسم وبلاگ بود گروه علمی تحقیقاتی مریخ نورد.خلاصه من هم به تکاپو افتادمو این وبلاگو توی 92/1/8راه اندازی کردم ومطمین بودم که بازدیدش خیلی کم باشه ولی استقبال زیاد بود تا امروزیعنی92/12/1بالای 12000نفر اومدن بازدید ومن هم بیشتر از پیش علاقه مند شدم ومطالبو بردم بالا.تا حالا دیدین که یه وبلاگ144تا مطلب داشته باشه ولی این وبلگ داره.اگه یه مطلبی به دستتون افتاد که دیدین مطلب خوبیه حتما اونو به ایمیلم ارسال کنین تا با نام خودتون در این وبلاگ ثبت بشه ویه قدمی توی بالا بودن اطلاعات عمومی بزارین با تشکر ایمیل اینجانب:amirpooya@chmail.irحتما به داشتن یا نداشت فاصله وبزرگی حروف دقت کنین

دسته بندی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
<-ArchiveTitle->
آخرین مطالب
آخرین محصولات
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 20791
تعداد مطالب : 177
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



امکانات جانبی
<-ShortDescription-> <-ProductPrice-> تومان

<-ProductPage->

<-PostTitle->
ن : <-PostAuthor-> ت : <-PostDate-> ز : <-PostTime-> | +

<-PostContent->

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->،

:: برچسب‌ها: <-TagName->,
ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمی تفریحی مي باشد.